محیط چندرسانه ای

,وقتی ساعت 11 شب تصمیم میگیری امتحان فردا ساعت 2 رو 20 بیست بگیری  اره بیست مطمعنم محیط و بیست میشم

کلییییییییی خوراکی واسه خودم خریدم کلیم این دوروز حال کردم برای خودم و درس نخوندم اما الان میخوام با توکل به خدا شروع کنم

یک لیوان چایی عالی هم پیشمه و ....شروع بعد امتحان فردا دوست دارم برم به مامان بزرگم سر بزنم


میبخشم

امروز که هوا بهشتی شده تصمیم گرفتم ببخشم!!!‌خودم بخششم اشکان و ببخشم اگه کسی در حقم بدی کرده و بخششم

خدا من اگه اشتباهی کردم در حق خودم خودمو دارم میبخشم اگه اشکان ظلمی کرده در حقم نامردی کرد من میبخشم و ا ش کیننه ای ندارم توهم بخش منو

خدایا من عاشق امروزم انقدر هوا خوبه که دوست دارم همه ی امروزه تنفسه عمیق کنم و بگم خدا یا شکرت ....

هنوز ریاضی و شروع نکردم اما میدونم میتونم موفق باشم خدایا شکرت خدایا شکرت

ارغوان تو از امروز ازادی خودتو رها کن همه ی ازاد شد هیچ کینه ای نسبت به کسی در دلم نیست خدایا دوست دارم

عشق یعنی حمایت من یه عشق حمایتگر میخوام من خودم و دوست دارم و واسه خودم ارزش قاعلم

دلم میگه اتفاقای خوبی در راهند ....خدارو چه دیدی

ریاضی مهندسی

میخوام تصمیم بگیرم که قبول شم !!!

کمتر از  ساعت مونده تا امتحان مطمعنم که اگه بخوام میشه مطمعنم ....اینکه من میخوام و هیچ کار نکنم و میزارم کنار و من میخوام و کاری می کنم و میارم وسط ....

من ریاضی مهندسیو پاس میشم ...مطمعنم و میخوام

خدایا کمکم کن هم اکنون نبوغ درونم اشکار شده و به راحتی ریاضی و یاد میگیرم ....///

من میخوام و راضی . قبول میشم

خدا همه کارهارو درست میکند

هوای خوب

این که میگم از لحظه های زندگی برد / واقعا قبول دارم اما بلد نیستم چجوری میشه که از لحضات لذت برد چجوری میشه واقعا  ؟؟

دلم یه اتفاق خوب میخواد یه زندگی جدید روزای پر شورو عشق دلم میخواد این روزا به ارزو های دلم برسم به اینکه چجوری عاشق بشم چجوری بتونم یه عشق جدید داشته باشم این روزا بوی عشق پیجیده تو هوا و من دارم کم کم آماده میشم برای نفس راحت کشیدن تو این هوا ....من بدون عشق نمیتونم زندگی کنم و دارم کم کم حسش میکنم عشقو....

فردا این موقع از امتحان ریاضی اومدیم خونه ...انیدوارم خوشحال  باشم  و قبولی و گرفته باشم

خدایا ازت یه هدیه میخوام از اون هدیه هایی که میگم طرف چه شانسی اووورد

خدایا نگاهم کن و بهم عشق بده


‏به اندازه ای که از یک نفر حمایت تمام و کمال میکنید، عاشق اونید. عشق یعنی حمایت.

تعریف من از عشق در زندگیم