قبل از نامزدی /آزمایشگاه

انقدر اتفاقا پشت هم و خوب خوب افتاده که جا موندم از نوشتن ...

بعد از 11 فروردین تا اونجایی که یادمه 13 بدر بعد از ناهار خونه خودمون رفتم با اونا ،با کل خانوادش پارک و بعدشم بستنی ٍ میزبان خوردیم و اومدم خونه از اون روز قرار شد که برنامه بریزیم برای شیرینی خورون ، آره شیرینی و خورونو نامزدی و صیغه باورم نمیشه ...15 هم رفتیم آزمایشگاه وای نگم که چی شد از اینور قرار بود بریم حلقه بگیریم بعد از آزمایشگاه و صبح زودشم رفتیم کله پاچه ای همه چی خوب و خوش بود تا اینکه تو خونمون مشکل بود !!!! یعنی من و سعید همینطوری مونده بودیم که چیکار کنیم از یه طرف من واقعا نمیدونستم چی میشه از یه طرف سعید مونده بود که هماهنگ کرد با یه جا و رفتیم خصوصی آزمایش دادیم غروب همون روز دکتر مشاوره ام وقت گرفته بودیم یعنی یکی از شلوغ ترین روزام بود تو ی دکتر مشاور بودیم که ز زدیم جواب آزمایش سالمه تا آزمایشگاه حرف نمیزدیم بعدش که جواب و دکترو دیدیم و حرف زدیم سرخوش ترین بودیم رفتیم به سمت خرید نشون جواهر فروشیای میر داماد و ساعت 8و9 بود که خریده بودیم و رفتیم جیگر خوردیم راستش جیگرش اصلا حال نداد میدون بهمنٍ مسخره با اون جیگر خوشگوشاش... ولی اون شب از اون شبای خاطره انگیز بود

کلا از زندگی خیلی لذت میبرم خیلی خدایا بینهایت شکرت


این حجم از خوشبختی زبونم و بند اورده

9عید سعید اومد ، و 10 هم رفتیم بیرون چقدرم خوش گذشت رفتیم خرید تو شریعتی و ناهر فلوت و ال سی وایکی و قلیون / 11هم با بابا حرف زدند تو پارک همون پارکی که همسایه ما مادرشو برده بود و مادر سعید مادربزرگشو و باهم ،هم کلام شدند و این وسط من معرفی شدم به سعید خیلی جالب بود خیلی معجزه آسا /بعد حرف زدن اونا من و سعید قرار داشتیم رفتیم سوغتیمو بخرم :) رفتیم نمایندگی آیداس و اون کفشی که دوست داشتم و خردیم 520 با حراجی که خورده بود 325 مینویسم که یادم نره بعدم از مهر وماه کلی سوهان خرید برام توی راهم کلیییییییی حرف زدیم کلی کلی کلی یعنی اون بیشتر حرف میزد و من خیلی خیلی احمق بازی دراوردم تو حرفام یعنی یادش میوفتم دوست دارم خودم و بزنم ولی خب چیزیه که پیش اومده دیگه نمیتونم کاریش کنم جومون یه جوری شده بود که اون عاقل و عالم من یه دختر بچه ی دست و پا چلوفتیه لوسم ! چقدر چقدر امنیت باهاش خوبه چقدر حواسش بودنه بهم ،خوووووبه چقدر اینکه دوست داره اونجوری که من میخوام بشه خوبه