خرید نامزدی انجام شد

بنظر خودم بر عکس گذشتم که بی مهارت ترین بودم برای یه رابطه الان پختگی کی لوس شدنو دارم و میدونم کی باید حتی ناز طرفم کشید ..سعید مهربون ترینه با من تا یکم ترش میکنه باهام منو بهم میریزه البته البته همیشه نکته هایی میگه که خیلی باید رعایت میکردم / به چشم هم اعتقاد دارم هم اعتقاد ندارم نمیخوام انرژی منفی بدم ولی خب یه چیزایی هست /امروز میت ترم زبان داشتم این که تو این شلوغی این روزا برای خودم وقت میزارم و همه میدونن که میرم زبان برام فوق العادس من واقعا دوست دارم مهارتامو افزایش بدم  حالا شاید خودم بدونم که تمرینامو انجام نمیدم و فلان اما اینکه تایم خاصی برای شخصیت خودمم راضیم میکنه 

لباس و خریدای نامزدیمو کردم شایدم یکمی پرخرج بازی دراوردم ولی خب کاریه که شده و منم راضیم از خریدام 

خیلی دلم برای سعید تنگ میشه زود خیلیییییییییی دوریش سختمه ولی نمیخوام نشون بدم نمیخوام ضعفمو بفهمه میخوام تو عاشقی فرار کنم نه بدوم دنبال طرف 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.