شهریورهٍ/اردیبهشتی

7شهریور ماه یه خوای عصر گاهی عالی داشتم  این هفته همش سعید تهران بود و تقریبا سه شب خونه اونا خوابیدم امروز یکم دیر جواب گوشیشو داد نمیتونم بگم چقدر چقدر ناراحت بودم ناراحتی مثال نزدنی و  پی بردم به اینکه چقدر دوسش دارم چقدر عاشقشم به معنا ی کلمه حسابی خسته و کوفته بود امشب یه کیف و کفش ست خریدم

تصمیم های مهم این ماه: پس انداز پس اندازه

میخوام یه کاغذ دیواری درست کنم برای اتاقم که برنامه ی روزانمو شب قبلش روش بنویسم جملات زبان و بنویسم و کارهای عقب افتاده و ماهیانمو

بی برنامه بودنم حالمو بد میکنه

امروز چقدر روز خوبی بود صبح با سعید از خونشون اومدم بیرون دیشبشم به مناسبت 6شیش 96 برام گل گرفت اخ که من عاشق مهربونیاتم عاشق خستگیاتم که با اون حالت دنبالم میای خدایا شکرت که سعیدو دادی بمن خدایا بی نهایت شکرت خدایا ببخشش به من

مرداد لعنتی

 از دست سعید بی نهایت دلگیرم ......این هفته پنجشنبه شب راه افتادیم متل قو 8صبح شنبه تهران بودیم ....همه چی عالی بود بهترین خونه بهترین رستورانا هیچی کم نزاشت برام / از شنبه که رفت قم تا الان که شب سه شنبس قمه و من از شنبه تا الان بدترین گلو درد تاریخ بشریت و داشتم که صدام در نمیامد آب دهنمو نمیتونستم قورت بدم یعنی یه چیز افتضاحی صدتا آمپول خوردم ولی سعید به روی خودشم نیورد و نیومد همش حرف حرف که عاشقتم فلانتم حالت خوب میشه برو دکتر برو انور اینو بخور اونو بخور خیلی ناراحتم ولی نیومد ..... حتی امشبم قرار شد بیاد که نیومد گفت کار دارم من مطمعنم که کار داره و همه چی در راه راسته ولی انقدر ازش پرم که میخوام راجب این موضوعات حرف بزنم اول گریم میگیره نمیخوام بهش توضیح بدم ولی نیستی پشت گوشی دوست دارمات برام مثل نواتر خالی میمونه خیلی از دستش ناراحتم خیلی بی شعوره واقعا مطمعنم به هیچ عتوانم نمیخواد قبول کنه که آره من کارمو به تو ترجیح دادم الان میگه من تو اون بازه زمانی بهترین تصمیم و گرفتم دوست دارم تعییر روش بدم تو برخوردم از رفتار خوردم بدم میاد از اینکه یکی بخواد هر جور دوست داره باهام رفتار کنه متنففففففففففففففرم الان میاد برام گل و کادو فلان خریده که اره عشقم عروسیمون نزدیکه من باید کار کنم فلان کنم ........اینکه چجوری رفتار کنم موقعی که سر خوشه و بهم محبت میکنه رو بلد نیستم زود وا میدم ولی تصمیم جدیه من نمیتونم اینجوری زندگی کنم اینجوری که سعید سر قولش واینسه اما من همون باشم فکر میکنم انقدر کار داره که جایی واسه من تو زندگیش نداره نمیخوام توضیح بدم فقط میخوام عمل کنمممممممممممممم