دو سه روزه رو روالم یعنی میدونم تو چه مسیری دارم میرم جمعه با الی اینا رفتیم درکه بد نبود 

خونمونو کامل چیدیم و خیلیم خوب شده اتاقمم همینطور 

حقوقمو نصفشو پنج شنبه ریختن نصفشو امروز چشامو باز کردم کله غر غرامم کردم به مدیر !

با اینکه خبه  پول امروزی کمه ولی من میخوام یه پس انداز جدی کنم 


وقتی تا این موقع بیدار میمونم  بهترین صدایی که دوست دارم بشنوم صدای جاروی رفتگر مهربونه کوچمونه خیلی خوبه  صدای خش خشش !

باور نمیکنم انقدر علاقه داشته باشم به چیزهای مختلف به موسیقی به رشته ی تحصیلیه خودم به زبان انگیلیسی به کتاب و نویسندگی ! سردگمم میکنه اینجور علاقه مندی ها


خلاقیت/

معمولا هیچ کاری و درست حسابی انجام نمیدم یا یاد نمیگیرم ! احساس خیلی بدی دارم نسبت به این موضوع مثلا حتی ساده ترین کاهارم کامل و بدون نقص انجام نمیدم نمیدم الان که فکر کردم واقعا قابلیت اینو ندارم که مثلا یه مسدولیتی و بسپارن بهم خیلی کندم تو هر چیزی ! سر به هوا و بی فکر اه لعنت به این حس

بی برنامه ! کل حقوق ماه قبل و خوردم هیچ صدم بدهکار شدم نمیشه گفت کار بدی کردم حقوق اولم بود ولی بد خرج کردم خیلی کارای بهتر میشد باش کرد مثلا از قبل تعطیلات میخواستم لیستامو بنویسم  رنگی رنگی به ایده ی خوب بم داده بود ولی باز فردا و فرداو فردا  ! حتی خیلی تصمیای دیگه میخوام یا یه کارو بکنم یا نکنم



اتاقمو رنگ کرد بابا کتابامو خیلی خوب مرتب کردم تصمیم گرفتم کتابای دبیرستانمو تخصصی هارو بشنیم بخونم نمیدونم چرا ولی پایه ان برام

از سر کار بگم بی انگیزه بی مصرف !

واسه هرکاریم فک میکنم باید فردا شروع شه هیچ کاری انجام نمیدم

الان دارم دفترچه خرجای این ماهمو درست میکنم

من وقتی زیاد پست بزارم یعنی اکتیوترم

بعد از رد شدن از قول مرحله ی خواهر یا کشتن هفتمین خان رستم بازم به زندگی طبیعی  خودم برگشتم وخیلیم راضیم جدی میگم راضی به معنای واقعی و شکر خدا !

کلی ایده و کار دارم و کلی خوشحالم 


شاید خدا این سری دلش بمن بسوزه

مثل همه ی روزایی که ناراحتم ارومم و غذام دو برابر شده خب کی میتونه تحمل کنه عشق زندگیشو تو کت شلوار دومادی ببینه و عکس های عروسیشون رو پرفایلش باشه سلفی بگیرن باهم ! نمیدونم خوبم یا بد فقط ارومم اروم تر از همیشه چه زود زن گرفتی ن امرد من هنوز امید داشتم !!!!

زبونم بند اومده دیشب کلی پیش مهتاب و ننه گریه کردم هیچکی باورش نمیشه اشکان زن گرفته ! چه عکسای حسی با زن موطلاییش گرفته 8 ماهه تموم کردیم فقط ! خدایا واقعا ازتو ناراضی نیستم و روی حرفم با تو نیست فقط دلم شکسته منم نگاه کن دارم دق میکنم اشکانمو با کت شلوار عروسیش دیدم سلفیاشو با زنش دیدم زنش مگه قرار نبود من باشم چی شد امروز میخوام برم امام زاده صالح اعظم نذر داره میرم اونجا سبک میشم میرم اونجا شاید اون ردم نکنه نگه قسمتت این نیست نگه اینطوری بهترین حالته هیچی نگهههههههههههه خدایا شوکه شدم حتی اشکمم به زور میاد قلبم گرفته 

رویاهام خیلی وقت بود مرده بود اما من خاکش نکرده بودم یهو به خودم اومدم دیدیم اوووووه خاک شده داره سالگردشم میاد

یعنی یک درصدم یاده من نمیوفته 

هرکی اینجا اینو میخونه التماسش میکنم به کسی الکی قول نده بخدا این قولای الکی زندگی یکی دیگه رو خراب میکنه 

یه روز تو همین نزدیکیا خوابشو دیدم مطمعنم اون روز روز عقدش بوده !

باور اینکه رفته خواستگاری بله برون عقدش دیونه میکنه چجوری تونست چجوری منو له کرد چجوری بمن میگفته نمیشه 

خدایا من گله دارم ازت من دلم شکسته بخدا فیلم بازی نمیکنم من دیگه نمیکشم کمرم خم شده