دیشب احیا عالی بود کلی انرژی گرفتم خالی شدم واقعا خدارو شکر

ظهرش ساعت سه با شوهرخواهر قرار داشتم سر علاء دین و بلاخره رفتم اون گوشی که دوست دارم و خریدم APPLE 5S

خدابه همه برکت بده همچنین زندگی و جیب بابا خداروشکر اون چیزیو خریدم که دوست داشتم 

چندتا کتاب هست که خیلی تلاش کردم پیداشون کنم و بخونم چون یکیشو خوندم عالی بود چقدر احساسه خوبی داشتم بعد از خوندش چندتا روشم واسه زندگی داداه بود که استفاده میکردم اما نمیدونم چرا نمیخونمش با اینکه پیداش کردم:\

دلم واسه چایی خوردن تو روز تنگ شده اما میدونم بهد از ماه رمضونم دلم واسه این روا تنگ میشه به خاطره همینه که میگن تو لحظه باید زندگی کرد

میخوام یه قرار با خودم بزارم اینجام به صورت کلیدی هم مینویسم که هروقت خوندم یادم بیاد اینستا و غر و به خودم قول میدم تا ماه دیگه رعایت کنم و نتیجشم بنویسم

امشب همه خونه مان به صرف سوپو جوجه

سهم من از زندگی خوشبختیست اینو روزی چندبار خوودتون بگید معجزه میکنه



نظرات 3 + ارسال نظر
کاراگاه جوان پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 00:56 http:// policewoman92.blogfa.com

روزه هات قبول عزیزم
وب زیبات رو دیدم
بیا وبم رو ببین و با نظرات خوشحالم کن

fatima سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:43 http://loveme6878.blogfa.com

سلام عزیز دلم خوبی؟
میسی ک میخونی وبمو
راستش دروغه ک پول تو خوشبختی تاثیر نداره ب هرحال تاثیر زیادی داره
عاشقتم

asheghanehaye-1nini سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 02:36

قبول باشه نماز روزه هات عزیزم.. واقعا تو این روزای طولانی و هوای گرم خیلی سخته روزه گرفتن.. این چند روز هم بگذره روال عادی شروع میشه.. :)
انشالا تابستون مفیدی برات باشه.. منم چنتا کار عقب مونده دارم دوی دارم تو این تابستون انجام بدم به امید خدا..
مشهد میری دعا یادت نره ارغوانی جون.. :-*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.