18

من فاز اشکانو تشخیص نمیدم !!!

این روزا که دارم کتاب چهار اثر زا فلورانس و میخونم هی میام اونا رو اشکان بی احساس پیاده کنم ولی باز....الان داره حرص منو درمیاره با این رفتارای عاقلانش دوست دارم بزنمشششششششششششششش اخه ادم چطوری میتونه اینطوری باشه اط صبح شاید 6 بار زنگ زدم که یه بارشو حرفیدیم یه بارشو با لحنه اینکه منو میخواد بخوره گفت کار دارم میزنگم بقیه رم ج.اب نداد منم لج کردم میخوام بزنم ببینم واقعا نمیتونه یه دقیقه کارشو ول کنه بگه جانم عزیزم ؟ چی کارم داری مگه ریس جمهوره با اون کارش چرا زنگ نمیزنه خب :((((((((((((( واقعا خودم نمیدونم چی کارش دارم ولی واسه من که کم خیلی کم پیش میاد تو ساعت کارش بزنگم اینجوری کنه خدایا کاش ما حرف همو بفهمیم کمن میخوام سر کارشه باهاش بحرفممممممممممممم نه تو خونه اشکان خیلی بدی حیف این همه احساسه من حیف که نمیفهمی هیچیو واقعا که نمیفهمی دوست دارم من اس ام اس بازیو نمیفهمی نفهم بیشعوری انقدر خودخواه دیگه هم برات دعا نمیکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
آنا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 18:49 http://aamiin.blogsky.com

من اگر کسی موقع کار بهم زنگ بزنه که فقط حرف بزنه به شدت عصبی می شم چون تمرکزم را از دست می دم یادم میره اصلا می خواستم چی کار کنم ..

ای بابا چرا انقدر ادما باهم فرق دارن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.