از رو بردمشششش

دیروز حدودا80 بار بهش زنگ زدم شایدم بیشتر با جندیدن تا اس که تو وقتی من احتیاج دارمت و نبودیو و بهم میرسیمو و جبران میکنم بازم ج نداد(وقتی 70تا از میس کالامو دید زنگ زد گفت  چیه که منم گفتم میخواستم ثابت کنم واسم وقت نزاشتیو غر و غرو غرررررررررر و قطع ) بعد قطع شب دوباره زنگ زدمو بر نداشت و صبح دوباره زنگ زدم و برداشت گفت تو منو از رو بردی گفتم دیدی من تورو از رو بردم جفتمونم قهقه زدیم زیر خنده  واقعا خوشحالم که تموم شد ... مسابقه

ازش توقع جنگ کردن با خودمو ندارم اون باید با من راه بیاد خب میدونه من حساسم ...این مسابقه ی مسخره تقصیر خودم بود در واقعه من اصلا کاری باهاش نداشتم که ان همه زنگ میزدم فقط واسه لج بازی....

یه بار بش گفتم وقتی باهم قهریم چه فکری میکنی پیش خودت؟؟؟ گفت دوست دارم بزنم دهنتو پر خون کنم (جمله ای که همیشه میگه تا بخندم) بعدم گفت خب همه زن و شوهرا باهم دعواشون میشه !!!! :))) خدایا همیشه دوشم داشته باشه و دوسش داشته باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.