ثبت نام کارشناسی ارشد

رفتن بیرون با بچه های کاردانی 24آذر

تمیز کاری اتاق خوابم

بولیز سبزه دوست داشتی هدیه گرفتن از مهتاب

گناه در روزه شهادت اخره صفر:(

فیلم دیدن خفن شهرزاد سریال

از تیپم راضی نبودم

کارهایی که انجامشون نمیدم

وقت کم اوردن و بیحال بودن

زیاد خوابیدن

بزرگ شدن ....خیلی بهتر شدم نسبت به قبل دیدم

این  ترم من فوق العاده بیرون رفتم

کمی تو کارای خونه راه افتاد

هنوزم با اینکه میانترم های بدی دادم امید دارم به معدل خییییلییییی بالا

پس از مدت ها اپدیت کردن گوشیم....

خبر شنیدن از اینکه تا سه ماه دیگه اوضاع بر وقف مراد است

_______________________

نمیدونم میخوام چیکار کنم درس بخونم ازدواج کنم سر کار برم خودم میدونم چقدر تنبلم اما به من باشه دوست دارم همه ی این کارارو با هم انجام بدم همهرو باهم

میخوام کارهایی که تا هفته ی دیگه نمیخوام تو ذهنم باشه رو بنویسم

یکی تموم کردم سوره انعام که وسطاشم

;کارای خانوم بهرامی...

کارای پروزه گرافیک و طارحی سایتم

د.شنبه شبم که پیش به سوی مشهد....

خدایا بیشتر از همیشه دوست دارم و راضیم به راضیتت مهربون ترین خداااااااااااا

نظرات 1 + ارسال نظر
میلو پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 16:25

موفق باشی :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.